Mar. 2nd, 2018

FRIENDS ONLY

MOVED TO [info]yourfacehere

Oct. 31st, 2009

NANO STARTS TONIGHT

In four and a half hours I'll start my NaNoWrimo. It's scary, I just made a character chart yesterday (very, very nasty one since the theme for my novel is the six degrees of separation and almost everyone is conected) and kinda plotted a bit over it.

For my To-Do List.

Spam yourfacehere
Start writing the characters for my novel
Cut my fingernails.
Put energy drinks in the frigde
Get chocolate
Cry in horror
Writer's block
Bitch about my writer's block
Make a NaNo Wallpaper to hunt me in my desktop/cellphone.
Make a day/words per day chart.
Draw my novel timeline.
Get anxious, stare at my clock 'till 23:59

WRITE.


I WISH YOU ALL LUCK TO MY FELLOW NANOWRITERS<3
Tags:

Oct. 15th, 2009

to marry an idea

Why is it so hard just to hold on to a concept, to a certain plot, and start getting ready for NaNoWriMo? Maybe it's just me, but the thought of having to pick the topic of my first novel (OK, it's just NaNo but I do want to have something there!) really makes me feel nervous, and totally scares me! I need to start plotting, to have my characters, my world, al written down and there for me for when I start writing. And there's nothing yet :/

Swords and Wizards? a Thriller? maybe something romantic? something funny? Damn, I feel overwhelmed. People who know my writing are just sweet and supportive and tell me that I could write whatever I want because I can do that. But it's not true. I mean, I could totally write some horror novel, but I'll probably suck at it because I've never done something like that!

I think I need new ways to clear up my mind and think this, because walking, listening to music and just daydreaming it doesn't work anymore.

Chocolate. I need chocolate. Chocolate ice-cream. That would help. I think. At least it will relief my craving :/

Oct. 7th, 2009

NaNoWriMo (aka. what the hell was I thinking?)

Hump, yeah! I joined NaNoWriMo this year! I saw that thing last year, but I was too scared of even looking at their homepage! This year I decided to give it a try. As a former graphic design student (or reincarnated Project Runway contestant, haha!), I need some time of impossible deadline to make things happen. But...

1) I'll be writing my novel in Spanish. Not only because it's my mother tongue and it uses more words than English, but because I REALLY want to get shit published. So, my goal is to have something marketable.
2) I feel SO LONELY there :'( There's no Latin American group, let alone anybody else from Argentina. So, you can make a girl happy by just being her NaNoWriMo buddy :D (I'm so lame).
3) I don't know what the hell I'm gonna write that novel about. I have too many ideas, and they run away like scared bunnies when I try to give myself a topic to start chewing on.
4) 50,000 words in a month is like 1,667 words per day. It sounds scary like that :/ Specially for something like me who's more used to roleplay than to write a lot, alone.
5) None of the peeps I know and who could actually write something cool are joining! They're a bunch of lazy asses :( And I don't know anybody who did this before. Hum, yeah, that adds up to point number 2).

Jul. 23rd, 2009

And now, this is a CdJ or something like that.

Name: Romina.
Age: 23.
Nationality: Argentinian.

Jul. 8th, 2009


Your result for Roleplayer Test!...

The Biographer

Plotful, Character-Oriented, Platonic

Like the Portraitist, the development of your character is the most important thing to you when you roleplay. However, you like your development and relationships to have some kind of overarching plot: you're not the type to enjoy a dressing room or any kind of roleplay where your character can't grow in at least a semi-structured manner. You enjoy exploring your character's psyche, but simple exploration isn't enough: you like to discover and then implement and use, and therefore continuity (which gives you "why"s and "how"s) is very important to you. You struggle when your character has no solid base in which to put down its roots, such as in games where there isn't enough structure or ones where the plot is continually changing.


Take Roleplayer Test!
at HelloQuizzy



That's pretty accurate.

BTW, I repeat: MY ICONS ARE NOW AT [info]yourfacehere.

Jul. 3rd, 2009

your face here!

MOVED TO
[info]yourfacehere

Now all my icons are there, all of them. It took me some time to move them all, but I finally did (what a post spammage, btw). So please, join! My icon community is members only, but it's membership is open. Thank you so much to all of you! And now, you can un-add me if you want LOL. I'll probably use this journal as a CDJ or something like that and probably you won't care :P

AFFILATES: are you around? Wanna affiliate again? Are you an iconmaker? would you like to affiliate with me at my brand new community?

YOU GUYZ!: If you see any broken link or something, please let me know! Btw, if you wanna start requesting/suggesting, please do so! If you wanna comment just cause you like to feedback, I like getting feedback!

Jun. 29th, 2009

WHAT THE FUCK?!



Ok, that's AWESOME. Thank you so, SO MUCH.

But now... I have to make an icon community, right?
I think I have.

Now it's time to brainstorm for a while. I need to come up with a cool community name. Help is always welcome *hint hint*
BTW! Sorry for being so MIA. I've just started my semester at university and this year it's gonna be awesomely intense. I'll be back. In a community. Stay tuned, people, and thanks for your support, your warm, fuzzy encouraging comments.



Love, Hikky

Feb. 5th, 2008



Feb. 4th, 2008

MOVED TO [info]yourfacehere